Geen internet?

Dinsdagmiddag wil ik voordat AJAX begint nog even snel mijn E-mail lezen.
Geen nieuwe berichten.... Vreemd.... Oh, helemaal geen internet...
Snel modem en PC even opnieuw opgestart maar helaas....
Dan maar even Ziggo gebeld.
Ik heb geen internet verbinding meer.
Oh dan zal ik uw modem wel even resetten!!
Fijn, nu zit ik ook zonder WiFi....
Alle modem instellingen weer hersteld.
Nog geen internetverbinding.
Ziggo maar weer bellen.
De jongedame aan de telefoon stelt voor samen even alles door te lopen.
Maar dat heb ik net al gedaan met je collega! Ze hoort me niet....
Onverstoorbaar blijft ze vragen oplezen waar ik het antwoord al op weet.
Ik heb geen internetverbinding!
Ze heeft overduidelijk geen zin in vervelende telefoontjes met vragen over internet verbindingen.
Kunt u wel de pagina van Youtube openen?
Nee natuurlijk kan ik dat niet!!
Wilt u even een foto appen van het modem, de aansluitingen aan de achterkant en van de aansluiting in de muur.
Pff.... natuurlijk kan ik dat!
Hmm Hmm, staat uw modem altijd op de grond?
Op 1,5 meter hoogte aan de muur geeft een beter WiFi signaal.
Ik heb geen internetverbinding!!!
Ik kan het ook niet oplossen, ik stuur een monteur langs.
Volgende week maandag, schikt dat?
WAT!!!! 'n week wachten, ben je niet lekker ofzo!!!!
Ik hang op.

Donderdag nieuwe kabel gelegd, Ziggo gebeld, nu wel een deskundige aan de lijn.
Oh, ik zie het al piekspanning, ik stuur een nieuwe splitter en coax kabel, die gaan zo vaak stuk.
Als ik (uit nijd) de kabels van TV en Mediabox uit het modem ruk werkt alles in eens perfect!!
Opgelost dus, nix meer aan doen.

Bedankt broer voor de tip!!!!